Hemgang..

Torsdag idag..vilket innebar att jag spenderar min sista natt i Cypern idag..
Kanns sa otroligt konstigt..vemodigt :( Jag har juh haft min vardag harnere nu i 2,5 manad och sen plotsligt ska man bryta upp och aka hem..till en ny vardag som jag knappt kanner igen langre..haha..Ida lugnade ner mig och sa att man kommer in snabbare an man tror..far hoppas det!!
Jag kan utan tvekan saga att detta har vart min basta sommar nansin.. :) det ar definitivt inte den sista gangen jag gor en sanhar resa!!
Sanna och Patrik akte hem i Mandas efter att ha vart har en vecka..vilken vecka sen da..fest och stranden och sen god mat pa det :) ja var helt underbart..Nissi Beach Sanna..ja du helt otroligt fint :)
Har vart sa roligt att det har kommit ner komnpisar hit..att fa uppleva detta med dom, det ar underbart!!

En sak jag absolut inte kommer sakna harnere det ar KACKERLACKOR..jag verkligen hatar dom sa mycket sa det finns nastan inga ord for det..ni ska se mig nar det dar lilla krypet kommer knallandes, flygandes eller hoppandes..blaaaa..vad som ar ackliga..jag skriker..viftar..sprejar slut pa en hel flaska..flyr rummet och kommer inte tillbaka forns jag intalat mig sjalv att dom ar INTE farliga..haha..dom ar mer radda for mig an vad jag ar for dom!! men det har jag inte riktigt kunnat intala mig an tyvarr..tacka vet jag sveriges skalbaggar..haha..
Jaja, forutom kackerlackorna kommer jag sakna allt..har juh anda bott med Johanna nu i 2,5 manad..kommer kannas konstigt att inte vakna i samma rum som henne..att inte ga och handla frukost tillsammans..som sagt..detta ar min vardag och den blir ny nar jag kommer hem!!
Det jag ser fram emot mest ar att komma hem och traffa min slakt min familj och mina underbara vanner..det var saaaa langesen..ser verkligen fram emot var reunion..haha..

Aaahhh, min Parla..min alskade lilla parla..ja dig saknar dig..ska ta dig pa en tur pa sondag som du sent kommer glomma :) fast som sagt, jag och Johanna ar juh lite oroliga over att vi ska kora pa vanster sida nar vi kommer hem..nu nar vi ar sa vana med det..haha..eller inte!?


Nej, nu aterstar det bara att gora en sista kvall har i Ayia Napa..besoka Nissi imorrn..packa ihop sig och aka hem..


Vi ses i Sverige!!
Hejraa

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad det ska bli skönt o få hem er, äntligen! :)

2007-09-13 @ 15:41:20
Postat av: Sanna

Vadå, tyckte inte du kackelackorna var söta?;) haha, så jävla roligt var det.. Åh, nissi imr? avundsjuk!!! Ses snart babe!

2007-09-13 @ 18:43:00
Postat av: Fridá

hataaaaar kackerlackor, var såå äckliga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback