Höstväder

Usch för detta höstväder..regnar, blåser och är kallt.. :( men man vänjer sig väl så småningom..
Begärde ledigt idag..lägga över alla bilderna på datorn..tvätta..packa upp..åka till arbetsförmedlingen, köpa ny almanacka..haha..måste ha en ny nu eftersom den andra är fullproppad med annat :)

Hoppas på att dom ringer om jobb imorrn då..men vi får se hur det blir..får jag sovmorgon en dag till vore juh inte det helt fel..men som sagt jag behöver alla pengar jag möjligtvis kan få..för tillfället är jag juh ganska pank..
Jaja, så det blir en sväng in till Linde sen då..träffa vänner..och sen kanske det blir bull ätande på mejerigatan..haha..dagen kommer springa iväg för mig så det är nog dags att jag sätter fart med det jag ska göra nu!!

Nöff Nöff...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback