Jobb idag..

Jaha, blev väckt imorse,..barnomsorgen hade jobb..typiskt eftersom jag ska jobba hos Sofi..men men..jag fick jobb imorrn också.. :) hoppas det börjar rulla på nu..ska ringa några samtal sen när jag kommer hem från jobb och alla ärenden..Hoppas Hoppas..vill jobba helger och kvällar..det ger juh lite mer pengar..och pengar är verkligen nånting som jag behöver just nu..
Så blir inget kringvandrande för mig på lindemarken då..men det är inte hela världen..hoppas på kopparbergsmarken istället..får tvinga mamma att baka marknadsgodis..haha...

Nehe, nu ska jag sätta fart om jag ska komma nånstans idag..ska promenera hela dagen..Bättre :) och sparar bensin..behövande :)

Ha en bra dag mina vänner!!
Hejrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback