Onsdag

Mitt i veckan..Onsdag..gick upp imorse..luffsa omkring och gjorde ingenting..kolla på tv..satt vid datorn och fixade lite..
Min bror ringer...Sheena hade blivit getingstucken på nosen..Min bror skulle iväg till jobbet..snäll syster som jag är..haha..sätter jag mig i bilen och åker till Örebro och håller kissekatten sällskap..Men hon mår bra..jag har lekt med henne nu i ca 2 timmar så nu sover hon..tar igen sig för nästa pass..haha..hade juh ändå inget att göra idag..så en tripp till Örebro gjorde ingenting..Åker väl härifrån om en stund..har lite att fixa innan bara :D
Har vart hemma i 5 dagar nu..känns längre..har börjat anpassa mig nu..skönt å vara hemma samtidigt som man saknar det man hade där nere väldigt mycke..ja det känns kluvet...
Men men..huvuduppgiften nu är att hitta jobb så jag kan börja jobba ihop pengar och överleva det här..haha..och sen har jag juh massor att se fram i mot som jag måste spara pengar till..Ja Herregud..nu gäller det att ligga i..   Jo Ja tack ni behöver inte tjata!!!!

Nej magen kurrar, tog fram en väldigt god matlåda ur min brors frys för en stund sen..ska kolla om den är i skick att ätas upp :)
Och nu har Sheena vaknat...dags för rond 2 :)



Bye Bye

Kommentarer
Postat av: annett

1000 tack för att du tog hand om sheening!! :)
tur att hon överlevde hehe
kram

2007-09-22 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback