Reunion :D

Jaha,Fredag igen..den här veckan har gått så otroligt fort..det är nästan otäckt..men säger att man måste ta vara på tiden..inte tusan gör jag det..jag slösar med tiden så mycket det bara går..inte undra på att jag inte får nånting gjort :( men men...Inge jobb idag..skit..dåligt med jobb nu..ska knåpa ihop ett mail imorrn..har alla papper i Stråssa så det får fixas imorrn..vill ha mycke pengar..spara, handla välbehövliga saker till vintern..annars kommer det bli en frusen Fröken Andersson som vandrar omkring här i krokarna i vinter..nej fy sjutton :(

Helg nu iaf..inte vet jag om det känns som helg..men hoppas den känslan infinner sig lite mer imorrn när jag och Karlsson tänkte bege oss upp till kopparberg och kolla marken..hmm..mysigt det där.. sen får vi se vad resten av helgen erbjuder..kanske lugnt, kanske inte..det visar sig :) Hoppas på en kopp Te ikväll iaf, får se hur det löser sig med bil...

Och Reunion för alla som vart i Cypern denna sommar har nästan fått ett datum :) YEEES...längtar som tusan..den första är i Göteborg..vilket innebär att vi kan besöka våran älskade Sara samtidigt, förresten..hon kan lika gärna svänga med oss på vår Reunion..finns mycke fint att titta på..haha :)

Nej jag har ingen fantasi eller ork längre till att sitta här...så jag ska ta och kasta i mig lite frukost och försöka att... TA VARA PÅ TIDEN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback