Vilken Helg

Jaha helgen börjar närma sig sitt slut..oj, vilken helg det har vart..
I fredas började det med att vi firade Ica som fyllde 20 år i Tisdas..Här skulle det svängas som aldrig förr :)
Ica bjöd på supergod mat och vi bjöd på sällskapet..haha..sitter i soffan i godan ro och pratar..och sen öppnas Icas dörr..vem kliver in!?? Jo Sara min underbara Sara..shit..vilken chock..hoppade upp ur soffan sprang fram till henne och gav henne en stooor kram...vilken lycka..kunde kvällen bli bättre än såhär nu..Herregud vad glad jag blev..alla samlade :)
Sen blev det utgång på hotellet..man skulle väl kunna säga att Fröken Andersson blev lite väl överförfriskad..haha..men skoj hade jag :) Sen bär det av hem till Johanna..i Taxi..vi gillar det där med att åka Taxi..hmm..fast konsten är den att vi aldrig har nå pengar med oss när vi ska åka utan vi skrapar ihop det när vi kommer hem..haha..knäppt :) sova sova sova tänkte jag för på lördagen vankades det överraskning...shit..nervös..vad hade dom hittat på? Vi åkte iväg i bilarna..där satt jag och Johanna med varsin jacka över huvudet och hade ingen aning om vart vi skulle..hmm...nervös var bara förnamnet..Bilen stannar..och min nervositet övergick till livrädsla..haha..vi får kliva ur bilen..hand i hand går jag med Frida där och vips åker jackan av och vi står utanför Gustavsvik...YEEES!!! Vi skulle på relaxen...och jag kan tala om att det var helt underbart..Tack så otroligt mycket mina gummor!! Jag känner mig så smickrad över att ni ordnade det här..otroligt glaaaad..vilken dag vi fick tillsammans!! Sen bar det av hemåt..inte fick vi tjuvtitta den här gången heller..vi kördes till Sara.B där det vankades fest :) skoj som tusan..sen åkte jag Johanna Frida Anki och Josefin.B in till stan..Johanna åkte hem..jobb idag..Josefine gick hem..ville inte betala in sig på bistro..Frida Anki och jag var på..men till slut blev det bara jag och Anki som betalade in oss där..så jävla roligt hade vi..var lite folk..men skoj var det :D Hmm..sen blidde våra magar hungriga så vi begav oss till papas..där blev vi sittandes en stund..efter mycke tjat blev vi med på efterfest...skoj det också..hehe..sen gick jag och Anki hem till slut..inte mycke timmars sömn..så den här helgen har varkligen tagit musten ur mig...men det var det värt alla gånger :D

Tack för en underbar helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback