Stress? Julstress?

Hmm...Julen närmar sig..jag längtar som tusan..ska bli skönt att vara ledig..men frågan är om det kommer innebära så mycke lugn och ro!!?? Mest stress känns det som..jobba nu sista veckan innan jul..och all den lediga tiden hjälper jag mamma att packa ner i kartonger och försöker få NÅN ordning på flytten...jag vet knappt vart jag ska börja..och inte hon heller för den delen..men det är bara att bita ihop..för nästa vecka ska det bäras!! Julklapparna är inslagna och klara..och min gavel till sängen och mina tavlor börjar bli klara :) nu ska bara lite hyllor sättas upp och flyttas..sen kan jag också känna mig klar :) Känns underbart..tänk att det nästan tog mig ett år innan jag (eller min faster rättare sagt) kom på vad jag skulle ha på väggarna :) Nej nu ska jag hem och hämta grejer..ska sova hos mamma inatt..bli mer packande sen och sen kanske det blir en tidigare morgon imorrn..beror lite på om magsjukan sprider sig vidare..det visar sig..jag har klarat mig än så länge och hoppas det så förblir!! Julen är iaf härlig och jag längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback