Trött Tjej..

Jaha, då har man avverkat två öppningsdagar i rad..skönt att ha det gjort..skönt att sluta tidigt men inte så skönt att kliva upp kl 4 två dagar i rad..det är jag inte riktigt van vid..det märks!!Men nu är det avklarat iaf :) Helgen närmar sig, ska bli så skönt..Blir till att tvätta och städa, precis som vanligt..och julpynta lite :) vet inte när jag ska hinna eller orka annars..så det får bli till helgen..sen blir det en tripp till Örebro också..ska klippa mig :) och shoppa klart julklapparna!!Ska bli skönt att få det klart också så man slipper tänka på det sen..Vill inte hamna i samma hysteri som förra året då jag handlade de sista julklapparna dagen innan julafton, nej framförhållning är det som krävs! 3 Veckor kvar till jul idag :) jag längtar så mycke..älskar julen..men tänk om det kunde infinna sig lite snö så skulle man komma i ännu mera stämning..bättre att den kommer nu än senare..Trött på detta regn och gråa dagar :( Nej jag ska nog ta och vila en sväng..sen bara njuta av dagen :) Hej Hopp...

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Men hur mår du annars? =)



Ha en bra dag

Postat av: emelie

hejsan!! hur länge haru bloggat?

2008-12-03 @ 14:24:55
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har en liten frågestund i min blogg =) Skulle vara trevligt om du ville ställa en fråga =) Vilken du vill.



Kram

2008-12-03 @ 14:26:03
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback