Jaha ja..

Mycke har hänt sen sist kan jag nog konstatera..
Ingen dator hemma så får uppdatera när tillfälle ges..

har iaf flyttat hemifrån nu..Nu bor jag i min egna lägenhet..och det känns faktsikt bra..i början undrade jag vad jag i hela friden hade gett mig in på, är ganska sällskapssjuk så ville juh inte sitta själv hela dagarna..men det har ordnat sig ganska bra, springer på middagar lite överallt..Hos Mormor..mamma..min bror..Ica och har man tur bjuder Anki på kladdkaka :D Så jag måste väl säga att jag har det väldigt bra :)

Är lite fundersam på jobb..hmm..ja man funderar juh ibland på om man ska rikta in sig på nå annat...trivs juh väldigt bra..men pengar behövs mer...måste ta mig en riktig funderare på det där..

jaja, men annars flyer det på bra :)
Singstar för tillfället.skrålar på bra här måste jag säga..haha..
Å roligt är det...
ja det är musik!! Ja, Musik...mohaha...


På Återseende,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback