Ääster kliver in i 2008

Jaha, nytt år, nya möjligehter..mohaha..ja det är bara förnamnet :)
Har lagt det gamla bakom mig och välkomnar det nya året..mycke som händer känns det som..eller också är det bara för att jag ska flytta och jag börjar bli lite nervös..vet inte om det finns nån mer sällskapssjuk människa än mig..men det ska nog gå bra :)
Jaha, nyåret började med att vi lagade ihop lite middag hos Therese..potatisgratäng och annat mumma :) det korkades upp och blev lite charader på det..haha..Julgranen smiter..kan vart den svettigaste imitationen som Frida skulle gestalta..haha..
Sen fortsatte vi mot Kenny där det var festligheter och vi drog igång med allsång..folk skulle kunna få boka oss som underhållning om dom vill..kanske ska föreslå det som ett litet extraknäck..haha..och sen klädde vi på oss igen och begav oss upp mot stadsskogen där Mario hade fest hos sina föräldrar...där välkomnades vi med en gooood drink..tolv slaget närmade sig och vi gick ut för att sljuta raketer..eller dom andra hade ordnat och vi tittade på..nedräkning...och skåååål och Gott nytt år...tjohooo..sen festades det vidare tills småtimmarna..och gissa om det blev fest...mohaha..!!Vissa är väl nöjdare än andra skulle jag tro :p

2008 har inte bestått av nånting mer än tv tittande hittills..men det känns ganska okej ändå..jobb nästa vecka och sen är det full fart framöver tills jag ska flytta..hem till Stråssa och plocka i ordning och rensa..och sen åka till ikea för att inhandla det nödvändiga till lägenheten...Hälsa på Sara i gbg där i mellan..ja det är full fart..men det är så det ska vara!! Tänk vad åren går fort...undra så flundra vad detta år kommer innehålla för bravader...jahopp..det återstår å se...

Ikväll blir det bio med Therese..Förtrollad..det blir bra :)

God Fortsättning...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara snäppet nöjdare ja :D

2008-01-05 @ 12:11:10
Postat av: Sara

Tror minsann jag sprungit på din mamma här i korridorerna idag. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback