Längesen nu...

Längesen jag bloggade..men har vart så mycke på sista tiden att jag inte haft varken tid eller ork..men nu är jag hemkommen från jobb..ska iväg om en stund igen men tänkte skirva mer ett litet inlägg...
Hmm...Ja nyår var ett tag sen och det nya året började väl inte alls som jag hade tänkt mig.. Min Morfar gick bort för 2 veckor sedan...en förlust som togs väldigt hårt..Min Morfar var en stor person på alla sätt och vis..många som har sagt till mig mormor och mamma att gården här utanför inte kommer bli densamma utan honom!! Usch det är inge roligt alls.. :( Imorrn är det begravning..vet inte riktigt hur det kommer gå eller hur jag kommer reagera..men på nått sätt känns det som om man kan bearbeta alltihop efter detta...blir som ett avslut eller vad man ska säga!!
Annars så jobbar jag på som vanligt..jobb varje dag med de små barnen..riktigt roligt måste jag säga..och det piggar upp min vardag mer än jag kunde tro :)
Snart vankas det flytt också...ska bli jätteskoj..första lägenheten, mitt egna lilla krypin :) men usch för att plocka upp ur alla kartinger och komma i ordning...kommer väl vara helt slut när jag är klar..men det är det helt klart värt :)
Till helgen blir det en roadtrip ner till Göteborg för att hälsa på Sara..ska bli skoj..komma hemifrån å se och göra nånting annat...och träffa Sara förstås :) ska bli kanon!!

Ja jag vet faktsikt inte om jag hade så mycket mer att tillägga..
Det får räcka för nu...

Ha det underbart allesammans!!
På Återseende..

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fin dag.

Postat av: Linnéa

ha en bra dag! snygg blogg :)

2008-01-23 @ 12:38:17
URL: http://memoryofmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback