Ååååhhh, vad trött jag blir..

Usch nu har jag vart förkyld sen i söndas..men ingenting som bryter ut :( jag bara går här och snorar..så himla drygt..ingen träning på hela veckan..jag blir knäpp..saknar det verkligen!!Men bättre att känna sig helt kry istället för att gå på halvfart och inte kunna träna!!Helgen närmar sig med stormsteg :) äntligen säger jag..planerar in en sovmorgon..eller jag ska inte ställa klockan iaf :) tänkte försöka sortera lite grejer i helgen och plantera om nån blomma..annars har jag inga planer alls, så underbart :) Har lite grejer på gång..ska göra en egen sänggavel hade jag tänkt, min faster som kom på idén och jag nappade direkt..ska och handla en spånskiva idag..hoppas det inte blir alltför dyrt!! :) Sen kommer Bettan på besök..ska bli skoj..var juh jättelängesen jag såg henne så det ska bli rikgt skoj :) annars är jag bara ledig idag!! :) Ibland känns det bra och ibland inte..jaja, man kommer väl igen så småningom!! På Återseende...

Kommentarer
Postat av: frida

en vecka kvar

2008-11-07 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback