Allt blev svart..haha

Ja nu är vintern här..och kläderna har tagits fram för det också :) så inte fryser jag nånting när jag är ute om dagarna.. :) Härligt :) Trodde inte jag skulle bli såhär glad över vintern men det blev jag!! Har kommit lite i stämning, första advent i helgen, stjärnor och andra gardiner ska hängas upp, det ska pyntas lite och baka pepparkakor :) är juh hur mysigt som helst..Igår så skulle jag förbereda alla stjärnor och så..satte i en glödlampa på förmiddan och tyckte att den lös lite för starkt..traska iväg till ICA och köpte andra glödlampor..senare på kvällen tänkte jag fixa klart allting så jag satte i den nya glödlampan..satte i den i kontaktuttaget..poff..allt blev svart i köket..men oj, vad hände tänte jag!?Gick till ett annat kontaktuttag och skulle prova om det funkade bättre (Pucko Mig) poff..allting blev svart i heeela lägenheten..opps tänkte jag och ringde Tobias..var bara att gå till ICA igen och köpa proppar..Tobias hjälpte mig sen..va nå vajsing i kontakten men han fixade det där så nu funkar det som det ska :) haha..men förvånad blev jag!! Var på stan igår och shoppade julklappar med Tobias..kom sen fram till att vi nästan är klara med allt..och December har inte ens börjat :) det är juh helt underbart :) Ska ta mig en vända till Örebro och inhandla de sista julklapparna..vore så skönt att för en gång skull vara klar i tid..och jag tror jag kommer lyckas med det detta år :) Längtar så efter julen..den stämningen som infinner sig då är svår att beskriva :) underbart är det!! Nej nu ska jag bege mig vidare... På Återseende...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska till Örebro imorn. Ska´ru me? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback