Första Advent :)

Ja nu är det snart första Advent..man märker mer och mer att det närmar sig,stjärnor och ljusstakar i fönstren..Jag satte upp mina stjärnor idag :) Bytte lite gardiner och ställde fram adventsljusstaken :) det är så himla mysigt..jag är verkligen i stämning..men frågan är juh vart fan snön tog vägen!? Nej Nej, tänkte jag imorse när jag kom utanför dörren..detta händer inte..jag tyckte det var mycke roligare med snö..va tusan :( Men men..jag håller en tumme för att den strax kommer tillbaka... Blir mera pynta imorrn, slutar jobba halv sex..börjar tvätta fem..inte så välplanerat kanske men det ska nog gå vägen :) ska städa och tvätta och dona med det sista hemma..så jag får advents fint!! På Lörda ska jag till Stråssa en sväng och sen vidare till Kloten och baka pepparkakor..hmm..ska bli mysigt!!Vad som händer sen återstår att se..Men jag längtar efter helgen..Gå runt i sin egna lilla värld och bara ha det bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback