Laddar för ny vecka..

Den här helgen kom fort..och sen var den över..det är helt otroligt vad veckorna går fort..snart är det advent och snart är det jul!Det är dags att börja fundera över julklappar och utforma kassan för dessa :) det blir inte billigt..men det är juh bara jul en gång om året :) Helgen har vart lugnare än filbunken själv..i Fredas blev det lite tvätt och annat hemma..och sen mys med mamma på kvällen..Igår så var jag i Örebro med min faster och shoppade lite smått och gott :) sen åkte jag hem, slog på en film och latade mig i soffan..jätteskönt!!Sen vidare till Sanna där flickorna skulle dricka..Jag och Therese höll oss nyktra..det kan man inte tro om man skulle vart med som åskådare men så var det :) Jag och Karlsson tog en sväng om som aldrig förr..haha..!! Idag har jag och mamma vart till Örebro, hon skulle titta lite och jag följde med :) fick med mig lite kärleks te hem..mums!!Har tränat idag också, första gången denna vecka, har juh vart förkyld :( men jag trivs så bra med träningen..utan den känner jag mig rastlös..känns bra :) Ny vecka imorrn..4 dagars jobb på samma ställe..kan inte bli bättre, så himla skönt!! Och sen bär det av till Norge på Freda..men det visste ni juh redan... :)

Kommentarer
Postat av: frida

yeah baby yeah!!

2008-11-10 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback