Underbara Lördag..

Jag är svag för Lördagar...älskar dom dagarna..känns verkligen som helg då :) Uppe med tuppen imorse, inte så vidare värst trött men segt var det..ska med Sofi till Örebro idag..ska åka till form och design,aldrig vart där så det kan bli spännande..och sen ett stopp på IKEA :) Spenderade kvällen med att tvätta igår..och sen visste jag inte vad jag skulle hitta på så jag åkte till mamma :) så vi hade fredas mys med Idol och bubbelvatten.. :) Vad händer senare idag då!?ja det är frågan..har inget att städa,tvätta eller rensa..skulle iofs vara min lilla tunna i hallen som jag skulle kolla över men annars så har jag nog inget att dona med hemma..planteringen av blommor gjorde jag i veckan..gröna fingrar har jag då inte..blommorna vill inte som jag vill :) Nästa vecka är det 4 dagars jobb och sen bär det av till Norge på Freda..ska bli jätteskoj!! Sist jag var i Norge var med sara när vi hälsade på hennes syster..och det var juh ett par år sen så det ska bli riktigt skoj!!Vill åka till Göteborg och strosa också :) kanske ska planera in en sån resa också..om det passar! Nej nu ska jag göra klart det sista och sen bär det iväg... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback