Äntligen Lördag :)

Som jag längtat efter denna Lörda..ska bli så skoj :) Ladies Night ikväll alltså!! Vaknade för en stund sen..ingen ide att försöka ställa sig in på en sovmorgon för det blir aldrig så iaf..haha..men det här var väl sovmorgon för mig antar jag!!jaja, jag ska nog orka med dagen och kvällen ändå :) Det är mycket tankar som far runt i mitt lilla huvud just nu..varför gjorde jag inte så? Men det var juh innan jag visste att det skulle bli såhär!? Kan man göra på något annat sätt? jag klarara snart inte av dessa tankar..jag måste göra nånting åt saken :) frågan är bara hur jag ska lösa det!? det känns tungt ska jag medge..men men..det ska inte dras ner nu..ikväll blir det skratt och stoj med tjejerna, ska bli så roligt!! Nu ska jag göra klart här hos Tobias och sen bege mig hemåt till mitt lilla krypin :) Heeeej Dååå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

carolajjn min lilla blomma! skriv mig ett mail eller slå mig en signal så vi får prata lite om det du skrivit... TÄNKER på dig!! Puss o kram gums

2008-10-27 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback