Jag funderar starkt...

....på att flytta till varmare breddgrader..herreguuud vad jag har frusit idag :( jag är påklädd till tusen men ändå så kryper kylan in..jag fattar inte..kanske blir bättre när jag slutar trotsa vädret och frar på mig mina termo byxor och kängor..men vill inte klä på mig för tidigt..då kommer jag frysa hela vintern..burrans!! Snart ska jag bli varm iaf :) ska iväg och träna bodypump och sen kanske aerobic efter det..får se hur jag känner!!Jobb imorrn..göttans..vill ha torsda freda också så jag får en bra lön i november..trodde jag skulle ha en del över denna månad men så överdrivet mycke blev det faktsikt inte..men men..lite att se fram emot iaf :) Blir en norge resa om några veckor..ska bli jätteskoj :) jag avverkar den ena minisemestern efter den andra..haha..så ska det va :) Nej nu ska jag packa ihop mina grejer och bege mig iväg..Jihoo.. På Återseende...

Kommentarer
Postat av: frida

dom ær fina dom dær resorna tycker jag! iallafall nær det bær hæråt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback