Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

.....det var väl roligt, hurra!? Ja jag vet inte..vill inte att vintern ska komma riktigt än..men förhoppningsvis blir det inte så mycket mer..snön kan komma med dunder och brak i början av december tycker jag :)Cykla till jobbet kan jag nog inte heller göra, så det är bara att börja gå..hmm..kanske ska inhandla lite kedjor och snurra fast på däcken :) rassel rassel när jag kommer cyklandes..haha.. Leeedig idag, det är så underbart :) Ska uträtta lite ärenden på stan och sen greja lite hemma..sen kan jag bara njuta av dagen!! Mamma kom hem från Ullared igår också, hade skickat med lite pengar så hon kunde shoppa lite åt mig :) Så nu har jag nog inga tråkiga stunder framöver när jag både kan dansa,sjunga och tävla i frågespel :) Kommer juh bosätta mig framför tv:n och mitt tv spel nu :) Inga planer för helgen heller..får se vad som hittas på..Njuuuuta av ledigheten ska jag iaf...är så underbart att känna sig utvilad en dag som denna, kliva upp i tid och ha hela dagen framför sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback