Jävla skiiiit...

Jag har alltid sagt att katten jag för tillfället vaktar är ingen katt utan något annat djur i en kattkropp :) Imorse sprang hon maraton med början kl 6 och höll på så tills jag motvilligt gick upp och jagade henne och la henne i sängen..men nu har hon gjort något icke roligt :( hon har rirvit sönder tapeten..va faaan..under mitt pass också..jävla skiiiit!!jaja, finns inte mycke att göra... imorrn är jag ledig vad det verkar..hmm..undra vad jag ska hitta på för skoj..lämnar tvättandet och städandet tills på freda :) då har jag nå att göra då..I helgen tänkte jag inviga mina nya dansmattor som mamma köpa till mig..haha, undra hur det ska gå..men skoj ska det bli!Annars har jag inga planer alls..både skönt och inte..haha..ska försöka njuta av ledigheten som Karlsson säger till mig!! Nej nu ska jag kolla på lite tv, snart Greys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback