Ny Vecka...

Har jag något roligt att skriva!? Nej!! Har jag något att berätta!? Nej!! Känner jag för att skriva!? Vet inte!! Jag är heeeeelt pucko idag!!Min dag började bra, men nu börjar den bli seg..börjar jobba halv två igen så det är lite drygt med denna väntan..men jag ska inte klaga..jobb och pengar är bra :) Ny vecka..Jobbade hela dagen igår, åkte till Sofi för att köpa nya soppor sen vidare för att träna, röd som en tomat när jag cyklade därifrån :) och trött som tusan när jag kom hem..så jag hoppade bara in i duschen och sen gick jag och la mig!! somnade tidigt..trött tjej!! Började åtta imorse..fick cykla i regn och rusk, ingen höjdare när jag glömt regnbyxorna på jobbet :( men det gick det också!! Så 3 timmars arbetsdag kvar med start kl halv 2..sen är det bara hem och svida om för träning igen i stort sett :) Den här veckan är fullspäckad..tror jag..känns som om jag ska göra nå speciellt men att jag har glömt helt vad det kan vara för något!!Hmmm...det där lär jag ta mig en funderare på.. I helgen ska jag göra så lite som möjligt..vill ha en sova-ut-jätte-mycket-och-gå-på-promenad-helg :) så jag tänkte jag skulle försöka fixa allt annat som jag brukar fixa med på lördagar och göra det på torsda eller freda istället :) Hmm..ja det visar sig, inget verkar juh numer bli som man tänkt sig!! Nej nu har jag inget mer ovettigt att skriva :) Byyyyeeeeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback