Snart Helg

Ja det är väl för underbart att det snart är helg.. :) Kort dag imorrn också..då är det bara att styra hondan hemåt och tvätta och städa..tycker det är kul och städa :) jag är juh knäpp..det har jag aldrig tyckt förut..orkade juh knappt städa mitt rum när jag bodde hemma :) men det har det tydligen blivit ändring på!! Kanske ska slå på en film imorrn när jag är klar med alla bestyr :) och sen på lörda tänkte jag och Anki ta en tripp till örebro..ska inhandla en jacka som jag kollat ut :) hoppas bara jag kan ha den..!! Ska hjälpa Sofi och städa ur hennes nya lokal också..men det bli lördag morgon eller sönda morgon..beror lite på när fröken Andersson behagar vakna :) och sen lite träning på det också..kommer bli en sån skööön helg!! Ett par välförtjänta sovmornar ska jag iaf ta mig!! Flyter på så bra med jobb nu också..så lycklig så..hoppas hoppas att det kommer flyta på såhär bra framöver också..då har jag nog ingenting å klaga på känns det som..förutom att det är kallt ute..haha.. Pratade med Johanna för en stund sen, det är juh inte klokt vad jag saknar henne..hon är så långt borta!!Men underbart att höra hennes röst iaf..kommer hon inte hem snart så åker jag ner..ska nog börja spela dragspel utanför systemet..har sett att det ska ge ganska bra utdelning..då kan jag nog åka en sisådär år 2073 :) tur att man är positiv!! Nej en dusch på det här och sen ska jag lägga mig så jag orkar upp imorrn!! Helgen är nära nu..Wunderbar :) Auf wiedersehn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback