Underbara Fredag :)

Vaknade för en stund sen av att en katt envist stog och jamade och tyckte det var dags att gå upp :) hade öndå ställt klockan på 8 så det gjorde inte så mycket..verkar bli fint väder idag..det gillar jag!! Ska snart cykla från Tobias och ner och städa Sofis nya lokal..sen ska jag hem och städa och tvätta!!Tyckte jag hade fullt upp men nu när jag tänker efter så har jag inte det :) så det kommer bli en underbar fredag!! Imorrn är det ladies night..äntligen..har längtat i flera månader och nu är det äntligen dags!! Det ser jag verkligen fram emot :) Sara kommer hem också :) så man får träffa henne..det ska också bli så otroligt skoj :) Nej nu ska jag ta tag i den här dagen.. På Återseende..

Kommentarer
Postat av: Anders

Om du nu ändå är i städtagen kan du svänga förbi mig och städa lite med. Jag bjuder på 10 öl och 3 bullar efteråt! :))

Imorgon kommer du helt klart få en fantastisk dag. Ladiesnight är tokigt! Håll utkik efter sågandemannen.. hett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback