Burr sa Casper när han såg en naken häst :)

Nu är det höst kan man lugnt säga..å kallt :( har iofs vart ett par underbara dagar med sol..men det är inte roligt när man får klä på sig tills man ser ut som en michelin gubbe för att inte frysa!! Vänta bara tills vintern kommer var det nån som sa då..Burr Burr!!En varmare jacka och ett par varmare skor är precis vad jag behöver när jag är ute och skuttar med barnen!! Jobb Imorrn..kort dag :) och sen är jag ledig torsda, ska på seans i Fanthyttan med Josefine :) ska bli spännande!! Sen på freda är det upp med tuppen då jag börjar kvart över fem..sen hem snabbt och sen iväg mot göteborg :) På lörda åker vi sen vidare till ullared..är sååå glad att jag äntligen ska dit..älskar att gå där :) Nehe, ska nog bege mig ut i kylan och knalla hemåt!! På Återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback