Underbara sooolen :)

Det är juh alldeles underbart väder ute :) och här inne sitter jag..haha..nej men ska snart bege mig ut i det vackra vädret :) hade täbkt mig en promenad runt lilla lindesjön..blir fina fisken!! Blir på så bra humör av det här vädret..om hösten fortsätter såhär kommer jag vara en lycklig flicka :) Jobbat klart för dagen..hoppas på mer jobb i veckan..annars så blir det nog lite långtråkigt skulle jag kunna tro..å pengar behöver man alltid!! Nästa helg stundas det roadtrip till Göteborg, där vi plcokar upp Sara, för att sen fortsätta mot Ullared..ska bli så himla skoj..ser jag verkligen fram emot :) Sen är det Ladies night om några helger..det har jag längtat efter nu i flera månader..ska bli hur skoj som helst!! Men sen är det dags att planera in nya roliga saker..för hösten är låååång och jag mår bra av att ha saker och se fram emot :) Nej nu ska jag ta mig ut i det fina vädret :) See Yooou...

Kommentarer
Postat av: Sara

Wunderbart väder, love it. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback