Äntligen Torsdag!!

Ja äntligen är Torsdagen här..bär av till Göteborg om ett par timmar... :) Har dammsugit och ordnat här hemma, det sista är nerpackat så nu sitter jag bara å väntar på Anki så att vi kan åka mot Örebro sen..
Ska bli så härligt..hoppas på att solen kommer lysa på oss hela helgen..

Sheena känner nog på sig att jag ska iväg..har vart ett otroligt jamande hela morgonen och hon följer varje steg jag tar..hon försökte nyss krypa upp i mitt knä..men hon kom nog underfund med att hon inte fick plats där så nu ligger hon här och trycker mot min sida..åååhhh..jag kommer sakna henne när hon ska tillbaka till Tobias..även fast hon hårar, sprätter kattsand överallt och inte låter mig bädda min säng ifred..hon är mitt sällskap dagarna och nätterna igenom :)
Men mamma ska ta hand om henne nu när jag är borta så det blir nog bra...

Nej nu ska jag försöka slå ihjäl lite tid på annat håll...



Göteborg, here we come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback