:D

Snart är födelsedagen över och man är nu ett år äldre...känns väl inge annorlunda än vad det kändes igår...men det är ändå nå speciellt med att fylla år!! Man gör det till sin dag :) Och den här dagen har vart underbar...
Började med en promenad runt lilla lindesjön med Angelica..härligt väder och varmt..såå skönt!! Sen gick vi hem till mig och intog lite frukost.. lullade runt här hemma och hade det mysigt :) sen var det dags att städa tyckte jag.. svepte runt ett tag här hemma..tog mig en dusch och fräschade till mig lite..sen ut på stan för att fixa lite..och sen hem igen för att fixa det sista på smörgåstårtan :)
Vidare upp till mormor för att bli firad..åt smörgåstårtan och hade det sååå trevligt..kom hem för en stund sen!! Mer firande blir det imorrn när pappa och Eva kommer..och senare på kvällen kommer tjejerna för ytterligare firande.. :) Så på sönda när jag ligger här i soffan..då kommer jag se tillbaka på den här helgen och vara riktigt nöööjd :)

Ja det här har som sagt varit den bästa födelsedagen nånsin...

Plötsligt händer det :)


Kommentarer
Postat av: angelica

2009-04-24 @ 22:23:04
Postat av: angelica

Grattis igen! =)

2009-04-24 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback