Jaaaaaa...

....Nu kan vi verkligen säga Hej Då till snön och välkomna våren.. :) Äntligen!! Var inte en dag försent..jag har en sån bra känsla i kroppen..underbart :) Jag blir så otroligt glad av det här vädret :) Kom hem från kungsör för en timme sen typ..redan hunnit med lite bilåka och allsång i bilen med bror min..haha..roligt roligt :) Och snart ska jag bege mig ut i det fina vädret med Karlsson :) ska inhandla lite grejer till dagens lunch..sen blir det till att tvätta fönster och dra ett varv med dammsugaren..nu syns allt så otroligt bra när solen ligger på..och jag har löjligt skitiga fönster..måste göras nånting åt :) Till kvällen väntar en sväng till hytta för att fira Sanna..ska bli skoj..måste juh se den där skitiga kvinnan nu när hon nyss är hemkommen från Thailand :) Nej nu ska jag ta tag i den här dagen...lalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback