Kak Bak :)

Jaha..nu var Onsdagen över..helt otroligt vad dagarna går fort..denna dag har juh vart helt underbar..sol hela dagen!! Man mår så bra av det här vädret..man blir så glad..häärligt!! Imorse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle baka massor..men sen tänkte jag om..och sen tänkte jag om igen..haha..blev sockerkaka, kola kakor och sånna där bruna med socker på :) så nu har jag lite kakor tills jag fyller..ska ta mig an och baka bullar också..men det får bli nån annan dag!! åååhh, jag blir så glad när jag tänker på vädret och att våren äntligen är påväg..tänk vad vädret påverkar oss!! Har lite att se fram i mot också..en resa ner till Sara är planerad..och sen har jag juh förstås en liten nedräkning för Cypern..ska bli så härligt..Funderar och funderar över framtiden också..kan inte låta bli att tänka på hur mitt liv ser ut om ett år..hmm..det återstår å se...

Kommentarer
Postat av: Josefine

vad duktig du är som bakar gumman! Jag kan inte låta bli att tänka samma tanke..Hur ser livet ut om ett år?! Man vet ju hur mycket saker som kan hända.. Men jag tror det kommer bli toppen toppen ;)

pok

2009-04-01 @ 22:51:48
Postat av: Sara Andersson

Jag hoppas för allt i världen att du bor här om ett halv år :)

2009-04-03 @ 18:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback