Kallt Kallt!

Ja idag har inte solen tittat fram en enda gång..inte här hos mig iaf...det har vart så kallt ute :( men jag kan tycka att det är mysigt med sånna här dagar.. :) Tända lite ljus och dra en filt över sig..blir lite mysigare när det är sånt här väder utanför!!
Idag gjorde jag min första dag på mina 3 veckor som jag fått..är så roligt å skönt att ha tider så man vet hur man ska jobba..och dagarna går så fort..hinner knappt med att tänka förns det är dags att gå hem igen :) hääärligt...
Tisdag idag..3 dagar kvar tills helgen är här..den här veckan kommer gå fort.. :) sånt gillar jag...

Träningen blev inställd idag :( skulle ha tagot mig runt lindesjön var det tänkt..men alldeles för kallt tyckte jag så jag stannar inne istället :) Blir träning imorrn och på Torsda istället..inte fy skam det heller!!
Fick sms från Johanna..dom satt på deras balkong när hon skickade..känns konstigt att hon för några dagar sen var hemma och att hon nu är tillbaka på Cypern..Hon njuter säkert av sol och värme medan vi kämpar med kylan här hemma..ge mig sooool och värme..!!

Nej undra om jag ska ta och dra filten över mig..och kanske slå på en film!? :)




Kommentarer
Postat av: angelica

Du pullan. På lördag får vi 18 grader! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback