Ledig!?

Redan Onsdag..det märks att man hade ledig dag i måndas..den här veckan är juh snart slut..med allt vad det innebär :) Jobbade lite igår och sen for jag ner till Therese i en ilande fart..haha..det kommer bli Toppen :)
Verkar som att jag blir ledig idag..Men man vet aldrig..dom kan ringa när man minst anar det och vill att man ska jobba..men nu kan jag tycka att det börjar bli lite sent och att klockan tickar på :) men vi får se...
Annars ska det blir skönt med en ledig dag..har lite att fixa :)

15 April idag, vilket innebär att det är sista anmälningsdag för att söka utbildningar till hösten..Jag är klar, har gjort mina val..nu gäller det att tänka tänka tänka vad jag vill och vad jag tror passar mig bäst!! Men när det väl gäller så tror jag nog att jag kommer veta vad jag ska välja..Hoppas jag :)
Längtar till den dagen när jag står där färdigutbildad..börja söka jobb, få ett fast jobb, ett schema..att få ta mer ansvar och vara med i barnens utveckling..det gör mig alldeles varm :) Det är juh en bit dit..men nån gång kommer den dagen att komma!!Bara tanken gör mig alldeles varm :)

Nej nu ska jag fixa frukost..det vankas promenad med Karlsson :)

Tack Äägoon min älskade vän för all hjälp med bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med alla positiva tankar, blir peppad av det du skriver. Goding!

2009-04-15 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback