Måndag

Ny vecka..och sista lediga dagen innan det drar igång med jobb igen!! Har vart så otroligt skönt att vara ledig..man har mer tid för att göra andra saker som man inte brukar göra vardagar då man jobbar...Skulle iofs inte tacka nej till att vara lite mer ledig..men man måste juh jobba också.. :) Påsken har iaf varit underbar, umgänge med vänner,familj och solen har lyst på oss nästan varenda dag...underbart..

Påsklov för vissa nu..kommer ihåg när jag alltid räknade ner från sportlovet till Påsklovet...Jag tänkte alltid att usch så lång tid det är mellan dom loven..puuh...och förra veckan kunde jag konstatera att jag inte har en aning om vart dessa 8 veckor tagit vägen..det är heeelt otroligt vad fort det går!!  Dom har nog rätt när dom säger att åren går fortare ju äldre man blir...

Var till Kloten igår..så hääärligt där uppe..låg fortfarande lite snö kvar på gräsmattan där uppe..kändes konstigt..men oj så fint det är där...stod på trappen och tittade ut över sjön och fick ett sån där lyckorus som jag får allt mer och mer nu för tiden...Kan bara konstatera att jag är nog lite av en väder människa..jag påverkas av vädret...Soooolen gör mig glad :)

Jaja, ny vecka, nya möjligheter...Tvättning och Städning står på schemat...så dags att sätta fart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback