Ny Vecka

Ny vecka..igen..är juh inte klokt egentligen hur fort det springer iväg..vecka efter vecka..bara sådär :)
Vi går mot ännu ljusare tider och varmare dagar..underbart!! Det gör mig glad...
Denna vecka blir en kort vecka..bara 3 dagar att jobba och sen bär det av ner mot Göteborg, till Sara :) Jag och Anki tar tåget på Torsda och kommer hem på Sönda..ska bli så skönt och roligt naturligtvis när jag ska få träffa min Bala Bala!!

Sovmorgon idag..ställde klockan så sent som möjligt så att jag skulle få sova ut..men som vanligt så vaknar jag tidigt..är så ljust ute så jag kan inte sova längre..trött tjej, men inte mycke å göra när jag inte kan somna om..ska nog ta mig en riktig funderare på om jag ska inhandla en persienn till mitt fönster..för annars lär jag väl ha svårt för att både somna och sova ut i sommar...gäääsp...

Dagen består av jobb och träning..ett litet besök ska göras hos Sofi för lite mer soppor..så innan jag vet ordet av så är det väl kväll igen och dags att gå å lägga sig :)
Låt dom här 3 dagarna gå fort..för nu vill jag åka ner till Sara...

Dags för frukost och sen göra sig i ordning för jobb...


Hej Hopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback