Så var det slut..

....På alla röda dagar och påsken. Åter til verkligheten..
Vaknade tidigt idag, eller rättare sagt min klocka ringde tidigt..gäller att vrida tillbaka lite nu när man vänt på dygnet..Kort vecka denna vecka också..skönt tycker jag..har inte fått så mycke jobb än..några timmar här och där..men det beror väl kanske på att det är påsklov..Hoppas jag :)
Tänk att det redan är i mitten av April..snart är denna månad också över och vi går in i Maj..Jag går fortfarande runt med känslan av att jag nyss tyckte att vi firade nyår..!! Haha..ja det här med hur fort tiden går..det kan jag tjata om i tid och otid :)

Finns mycket att se fram i mot nu.. Men också mycke tankar som kan ligga där i bakhuvet och oroa mig, tar jag allt för lätt!? Visst löser det sig alltid ..men frågan är om det löser sig till det bästa? Jag låg å tänkte på det igår när jag skulle sova.. å då kom jag på att om jag ska ligga och tänka så varje kväll då kommer jag aldrig att somna!! Puuh..snurrigt värre nu måste jag säga...

Hmm...har några timmar att slå ihjäl innan jag ska börja jobba..väldigt kort dag idag..och sen tänkte jag ge mig iväg och träna efter jobbet..ska försöka pricka in varenda pass denna vecka..då kommer jag känns mig nöjd när helgen kommer :) Funderar på om jag ska ge mig ut på en promenad nu faktiskt..och sen hem för att äta frukost och duscha..sen kan min dag börja :) Ja så får det nog bli....

På Återseende...

Kommentarer
Postat av: Sara

fin bloggen är du bruden! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback