Soooolen är här..

...och därmed våren!! Jag är så glad..denna dag var det lätt att kliva upp..tittade ut genom fönstret och solen skeeen glatt mot mig!! Underbart...Bestämde mig för att städa lite här hemma..eller bara dammsuga lite och sen påsk pynta lite, med betoning på lite, men det får väl duga iaf!! Sen bestämde jag mig för att jag skulle baka lite..först skulle jag baka massor..men jag kom fram till att jag kan ta lite i taget :) Så idag fick det blir en sockerkaka..som för tillfället ser för trälig ut :( Kan jag inte baka!? Gaaaah...jag som tyckte det var så roligt...jaja, i helgen ska jag försöka mig på kola kakor..lyckas jag inte med det..då kastar jag in handduken gällande allt vad bakning heter...haha..!!Bara vart ute i solen en liiiten sväng idag...inte bra,måste ta vara på tiden när den tittar fram..hmm..funderar på en lååång promenad..eller bara ge mig ut och njuta och ta i på träningen ikväll istället...känner mig inte motiverad att köra ett pass när det är så här fint väder..och ensam dessutom :( inte lika roligt då..jaja, jag har fortfarande ett par timmar kvar och bestämma mig!! 1 April är det idag också..har inte råkat ut för något lurendrejeri än så länge, vad jag vet iaf!? Hmm..nej nu ska jag hitta på något att göra..här kan jag inte sitta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback