Söööööndag

Även denna veckan blev det Söndag..den här veckan har bara sprungit iväg..och snart börjar en ny..
Veckan består av jobb och träning :) Precis som vanligt, precis som det ska vara... hääärligt!! Lite fint väder på det också så känns det som om allt är på topp..

Helgen har vart en överraskande helg :) I Fredas ordnade vi en överraskningsfest för Johanna och Jonny som åker iväg till Cypern imorrn...var såå himla roligt..Lekte lekar och umgicks..perfekt kväll :) precis som det ska vara!!
Kommer sakna dom så mycke nu när dom åker iväg igen..Åkte upp till Johanna igår med Therese för att säga Hej Då ännu en gång...kände mig så ledsen när jag åkte därifrån..men det kommer gå fort och snart är dom hemma igen!!

Igår var det överraskningfest 2 som stod på schemat..Matilda fyllde 25 och det skule firas :) Vi möttes upp vid bowling hallen halv fyra och födelsedagsbarnet anlände vid 4..vi bowlade och hade det jätteskoj :) sen vidare till Ellinor där dom hade fixat jättegod sallad och annat gott..sen bestod kvällen av att prata prata prata..hur trevligt som helst..gamla minnen och annat..haha..ja det finns mycke å skratta åt!! Sen vidare till Folkan där vi dansade och återigen satt och pratade..jättetrevligt hade jag det iaf och sen vandrande en trött och glad Andersson hemåt för att lägga sig...

Idag, Söndag, Vad göra!? Ingenting säger jag..inga planer alls..alltid lika skönt att ha sånna här dagar tycker jag..slappna av och ladda för en ny vecka!!
Det kommer bli en bra vecka, det vet jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback