Underbara Lördag..

Ja nu är det Lördag..Dessa dagar har alltid varit min favoritdag..på fredagen går man och lägger sig och vet att man har sovmorgon dagen efter och när man vaknar upp på en Lördag så vet man att man har en dag kvar att sova ut på.. :) Ja dessa Lördagar är underbara :)
Jag vaknade tidigt idag..solen lyser in genom fönstret..så det är alldeles för ljust för att kunna sova vidare..är sååå trött idag..gårdagen tog musten helt ur mig :) det är hårt att fylla år ibland..
Men jag tänkte att jag snart skulle ge mig ut och fixa lite grejer på stan..och sen vidare till Torget där mamma håller till och säljer grejer i bakluckan :)
Fiiint väder idag och umgänge med vännerna till kvällen..jag tror inte att den här dagen kan bli så mycket bättre :)



Sol i Sinne, Brun Inne/ Rudolf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback