Borta bra men hemma bäst?

Nej just nu känner jag nog tvärtom...men det blir bättre!!
Har haft människor omkring mig och någon att prata med i 2 veckors tid...När jag lägger mig har det funnits någon där..när jag jag vaknar har det funnits någon där..det blir andra bullar nu...
Känns konstigt...
men den här känslan hade jag när jag flyttade hemifrån också..det blir bättre..bara jag får komma i ordning här hemma ordentligt och komma in lite i vardagen här hemma..har juh så mycke att se fram i mot... :)

Pratade med Johanna för en stund sen..vilket samtal, vad glad jag blir att hon snart befinner sig på hemmaplan..det ska bli så skönt att få ha henne hemma jämt..!! :)

Nu ska jag göra mig klar och åka upp till mamma och mormor ♥


Planer ska smidas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback