Fredag

Så var Fredagen här...
Tänk vad den här veckan har gått fort..det bara smällde till :)
Är glad för det..Bara en vecka kvar till nästa steg och sen är det bara att ta nya tag för att skolan börjar :)
Känns underbart, som om man har startat ett nytt kapitel i livet..Härlig Känsla!!

Igår var Therese här och hälsade på..spelade lite spel, åt mat och pratade..så glad blir jag när hon kommer förbi :)
Igår kväll åkte Jag, Lovisa och Sofi på bio, såg Harry Potter..blev glatt överraskad :)
Idag blir det minigolf och kräftfiske..
Jag blir ganska trött när jag far på..men jag får ta mig en lång vila efter minigolfen idag så jag orkar med kräftfisket till kvällen..men det är skönt att göra något och framförallt komma ut och se/träffa folk :)

Åker till Kungsör imorrn för lite umgänge där..måste hålla mig sysselsatt :)
Sen får vi se vart jag hamnar efter helgen..om det blir så att jag flyttar hem eller blir inneboende nånstans..

Glad & Lycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback