Halvlek och sidbyte

Ja nu har jag inte vart hemma på 1,5 vecka..undra om dammråttorna dansar på bordet när jag är borta?
Ja, då får det vara så för tyvärr så kan jag juh inte göra nånting åt det när jag kommer hem heller..det får helt enkelt vänta..hrmpf..det kommer klia i mina fingrar, var så säker!!
Så snart är det halvlek och sidbyte och jag beger mig hemåt till helgen för att då kunna klara mig själv :) det  känns lite nervöst, nästan som att flytta hemifrån för första gången :) men det ska nog ordna sig!!

Imorrn är det en vecka kvar till skolstart..känns så spännande..Det är alltså detta jag ska syssla med i 3,5 år..känns konstigt..men äntligen är jag där..och när dom här åren har sprungit iväg..ja då står jag helt plötsligt där med en utbildning..ja det känns också konstigt..
Men som sagt..spännande ska det bli :)
Kommer väl pirra i magen på Tisda kväll precis som det gör inför skolstart!? :)

Har haft en vilodag idag, en kort liten tur till Evas jobb blev det för att hälsa på barnen, men annars så har jag legat på rygg hela dagen och kollat på film..har kollat Blue Crush och Ghost..Tummen upp för dom :) Tänkte jag skulle kolla på "Efter Bröllopet" innan jag somnar ikväll.. :)
Jag har nog blivit en liten filmråtta dom här dagarna..men vad gör man inte för att fördriva tiden och samtidigt vila :)

Jag är glad och vid gott mod och som Melker sa: Tålamod är fiskarens bästa vän :) Jag är ingen fiskare..men Tålamodet har jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback