"Hemma" Igen..

Ja då var jag " hemma" igen..eller i Linde iaf..
Bor hos Sofi och Micke nu..
Kom hit i förmiddags, blev serverad en jättegod lunch..och sen kom Anki samtidigt och hälsade på mig :)
Så himla trevligt med sällskap..kan juh annars bli så att tiden går lite sakta...
Men snart börjar det nog hända grejer..På Onsdag så förväntar jag mig att jag ska få ta bort mina slangar :) dom är lite i vägen och jag kan väl konstatera att om jag blir av med dom så blir allting så mycke smidigare..
2 dagar har gått och jag känner mig pigg och vid gott mod..nu kan det väl nästan bara bli bättre!? :)

Nu mullrar det här..så dags att stänga av och mysa till det lite innan folket i stugan kommer hem :)

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback