HJÄLP

ja så var skolan igång..och jag trodde jag var förberedd..men icke sa nicke..har helt missat en bok som jag måste ha tills på Månda..Gaaah...
Hittar den inte på biblioteket och inte på internet..vad gör jag!?
Skit säger jag bara...Det är sånt här som gör mig så trött och så stressad..
Hur ska jag kunna slappna av och njuta av helgen när detta jagar mig?
Jag får försöka ta nya tag imorrn...
Ska försöka skriva ut massa papper då och sen får jag fixa de sista papperen i skolan på månda..
Men Bokjävel, vart ska jag få tag på dig?
Får ta mig en tur på stan och kolla om jag kan köpa den i värsta fall..jag måste juh ha den...

Det börjar bra för Andersson..har inte riktigt ork för det här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback