Jaha!?

Ja då var det Lördag..Trött och seg idag..gick inte och la mig förns halv fyra imorse..hämtade mamma och min moster vid bussen efter att dom vart på kräftfest :)

Blev myskväll hos Bergentz igår..så härligt!!Är så mysigt att bara få sitta och prata om precis allt..det behöver man!!
Sen for jag hemåt och satte mig vid datorn för att kolla igenom allt tills på Månda..Panik utbröt i mitt huvud när jag inte hittade böckerna nånstans..men min bror kom till undsättning runt halv tre inatt så nu är boken påväg hem till mig..min enda räddning var att köpa den kändes det som!
Men men, den kan jag nog sälja för en slant sen :)

Suttit hela morgonen och skrivit ut massa papper till skolan..puuh..Jag måste inhandla mig en skrivare..så är det bara!!Om det fortsätter i den här takten så kommer jag vara belamrad med papper..och skolan har ju knappt börjat så jag antar att en skrivare vore på sin plats, måste ta tag i det där nästa vecka!!

Men nu känns det som om jag kan andas ut litegrann iaf..
Ska snart ner på stan för att uträtta lite ärenden..inte åt mig själv men åt andra, så att allt är klart till kvällen :)

Sen ska jag nog hem och vila resten av dagen..
Jag är mörbultad och trött..

Kommentarer
Postat av: j

tack för igår, så himla mysigt att du kom på besök :)

2009-08-29 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback