Karlsson, Karlsson,Världens Bästa Karlsson..

Min längsta rubrik nånsin tror jag :)

Ojojoj, vad trött jag är..Men det är Söndag och solen skiner så jag tänkte att om jag går upp nu kan jag lägga mig tidigt ikväll istället, vi får se hur länge det håller!!
Efter mitt John Blund inlägg igår så började jag göra mig i ordning för att gå å lägga mig..Upptäcker att allt inte är som det ska med ärret så jag slänger mig på telefon och ringer sjukvårdupplysningen, dom tyckte jag skulle åka till Akuten och kolla det där..sagt och gjort..Vem ska jag ringa då som kan köra upp mig!? Ringer Therese som i stort sett svarar: Vad har hänt? :)
Hon är här på två röda och sen skjutsar hon upp mig, snabbt och smidigt gick det så vi var hemma efter drygt en timme sisådär!! Så nu är allt som det ska igen..Men visst blir man lite orolig sådär..
Tack Tack Tack Vännen♥


Söndag idag som sagt..får se vad det blir av den här dagen, ska börja med att laga mig lite frukost..och sen ska jag försöka plocka ur den sista väskan innan jag gör nånting annat..
Trött och seg..men jag har hela dagen framför mig :)


På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback