Little Children

Redan Tisdag..
Jag ska väl säga att jag önskade att jag vore på topp redan nu och fick gå ut och gå..jobba..träffa folk :)
Jag blir lite rastlös i mellan åt..men samtidigt så vill jag att dagarna ska ticka på fort också så jag snabbare får se ett resultat!!
Nyfiken, det är bara förnamnet...
Men idag eller imorrn borde jag få ta bort dessa slangar och då tänkte jag förhandla till mig en tjuvtitt ;)
Morgon rutinerna går fint nu..och nu gäller det bara att fylla dagarna med det man har förmågan att göra..
Tänkte att jag snart skulle titta på en film Little Children..för att få tiden att gå lite :)
Sen får vi se vad dagen erbjuder...
Jag väntar på ett samtal angående slang borttagning..jag är värre än när jag var liten i väntan på julafton.. :)

Nej film var det..

På Återseende...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej vännen!

Vad har du gjort för nåt? Slangar å grejer=/



Hoppas att du mår bra=)



Kramar!

2009-08-11 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback