Mammut

Började kolla på Mammut igår kväll..Blev så trött så jag fick kolla klart på den idag..Lite annorlunda film, men det är väl det Lukas Moodysson är känd för..annorlunda filmer!! Filmen var väl bra och hade som vanligt ett budskap som får en att fundera och tänka på hur bra man egentligen har det!!

Idag tänkte jag åka till Tuna Park för att kolla om man kan göra några fynd :)
Behöver kolla efter en almanacka och lite sånt..då har jag nånting att göra nån timme innan jag ska hämta pappa på jobbet igen :)

Åker hemåt Imorrn eller på Onsda..har inte riktigt bestämt mig än..
Det visar sig!!

Nu ska gammelfarmor sätta fart i den takt hon kan för att göra sig i ordning...

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback