Mitt i veckan

Onsdag..Ja det är ett väldans snurr på dagarna, vet knappt vad det är för dag när man bara går hemma..
Men idag har jag en riktigt bra dag..jag tar mig upp själv, jag lägger mig själv, innehållet i slangarna ser fint ut och som dessutom ska tas bort idag :)
Och som grädde på moset så ska jag juh äntligen få duscha till kvällen..man känner sig inte alls lika fräsch även fast man tvättar och påtar på så gott det går!!
Så den här dagen är absolut den bästa hittills :) Lovely ♥

Lovisa kom till Sofi igår och ska vara här ett par dagar..då blir det lite mer fart på dagarna..Känns skönt!!
Funderar på om jag ska åka till Kungsör till helgen..vill träffa pappa och sen har jag väl egentligen inte så mycke mer att göra!?
Hoppas på att jag kan komma hemåt efter helgen nån gång..Då klarar jag nog det mesta själv skulle jag tro..även fast det kommer gå väldigt sakta :)

Lovisa och Sofi åkte ner på stan en sväng och skulle kolla runt lite..jag blev naturligtvis kvar här hemma och kollar lite på tv och sånt istället..
Sen blir det lunch när dom kommer hem och sen så bär det av mot Örebro :)

Happy Happy Happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback