Nu gäller det..

Idag åker jag in till Örebro nån gång på eftermiddan och börjar ladda så mycket det bara går för skolstart imorrn..Ska sova i Örebro ett par dagar så jag slipper börja med att sitta och åka fram och tillbaka :)
Känner mig laddad faktiskt..Undrar när jag ska bli sådär riktigt nervös..men det kommer väl kanske till kvällen eller imorrn antar jag, spännande känns det iaf :)
Så resten av veckan spenderas som sagt i Örebro och sen kommer jag hem till helgen..

Sov hos mamma inatt..tror klockan blev 2 innan vi gick och la oss..kollade på "Män som hatar kvinnor" och det är nog den första filmen som jag inte tycker var skitdålig jämfört med boken..men nu var det juh ett tag sen jag läste boken..men dom andra filmerna ska jag inhandla så jag har dom också :) Väldigt bra böcker och filmer det där :)

Ska dra mig hemåt om en stund och packa ihop lite nödvändiga grejer som jag kan behöva och sen bär det av till Örebro som sagt..så imorrn börjar livet som fattig student :)

På Återseende!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till vännen!!!! Ska tänka på dig imorrn, du kommer få sååå skoj!! =D

KRAM

2009-08-25 @ 22:04:50
Postat av: Frida

SKOJ! lycka till! :)

2009-08-25 @ 23:38:19
Postat av: Josse

Lycka till! Håller handen..

2009-08-26 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback