Russin & Cosmopolitan

Japp Karlsson har vart på besök, underbart att få se dig gumman!! Hon hade med sig en cosmopolitan som jag snart tänkte ta med mig ut och läsa lite i..och sen fick jag russin :)
Jag och Emma har mumsat..
Tack Vännen, blev så glad av att få träffa dig!!

Little Children var en speciell film, ingenting att se tyckte jag..men tidsfördriv var det iaf!!
My favourite doctor has called...Imorrn åker slangarna :)
Finally, ett steg i rätt riktning!!

Nej nu ska jag ta och hasa mig ut.. Cosmopolitan följer med som sällskap :)


Det här kommer bli bra..det vet jag!!


På Återseende..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Klart att detta kommer bli alldeles förträfligt utmärkt och superbra!!! =D

Hoppas du njuter av dina russin och Cosmopolitan...solen tittar ju fram på dig oxå!!

KRAM

2009-08-11 @ 15:35:14
Postat av: Therese

Åh det var så roligt att se dej gumman. Att du är så pigg o glad är ju underbart :)Hoppas att russinen gör sitt ;) Vad skönt att du blir av med "bihangen" imr! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback