Skit start

Ja vilken skit start det blev på veckan!!
Jag har inte haft nån bra dag alls..eller jo det har jag men inte alls lika bra som jag brukar ha..suck suck dubbelsuck!!
Jag vill bara att den här dagen ska ta slut så att det kan få komma en ny..en bättre dag!!
Jobbat hela dagen, fick gå hem lite tidigare eftersom det fortfarande är så lite barn..
Imorrn är det kvällspass som gäller..får börja lite senare än vad det var tänkt..pga lite barn..ska bli skönt!!
Då hinner jag ordna och greja lite innan jag drar till jobbet, ev en lunch med Bergentz ska jag hinna med också!!

Är på Sofis praktik för tillfället..Jobbar lite..
Rusch i början men nu började det avta..
Det märks att vi går mot höst, då blir det mer folk!!
Nej den här klumpen i magen försvinner inte så nu vill jag bara hem..

Duscha, kolla på tv..och fundera lite...


På Återseende..

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag skickar dig ett stort hjärta med en stoooor kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback